2 Temmuz 2014 Çarşamba

Fawori EPS Isı Yalıtım Levhası Karbonlu

Fawori EPS Isı Yalıtım Levhası Karbonlu

Fawori EPS Isı Yalıtım Levhası Karbonlu TS 7316 EN 13163 nolu Isı Yalıtım Malzemeleri Standardı'na uygun olarak H16 kg/m3 yoğunlukta üretilen polistren esaslı bir levhadır.


Ürün Özellikleri:
  • Yüksek ısı yalıtımı sağlar.
  • Çevre dostudur.
  • Bina ömrü ile orantılı ömrü vardır.
  • Uygulaması kolaydır.
  • Uygulama sonrası ölçüleri zamanla değişmez, sabit kalır.
  • Enerji kullanımını optimum düzeyde tutarak enerji etkinliğini arttırır.
  • Her türlü iklimde en iyi performansı gösterir.
  • Zor alevlenir.
  • EPS100-TS EN 7316 EN 13163-T2-L2- W2-S2-P4-DS(N)2-DS(70,-)1-CS(10)100- TR200-WL(T)3-BS 170-E sınıflarında üretilmiştir.
  • TS EN 13499: 'Binalar için ısı yalıtım malzemeleri-Ekspande Polistrene dayalı dış cephe ısı yalıtım sistemleri' standardının ısı yalıtım sistemi içinde kullanılacak olan ekspande polistren ısı yalıtım levhaları için öngördüğü gerek ve yeter şartlarına uygun üretilmiştir.
 Uyarı:
Serin ve havalandırılmış bir ortamda, solvent, tiner vb. yanıcı ürünlerden ayrı olarak depolanmalıdır. Direkt güneş ışığından kaçınılmalıdır. Dış cephe ısı yalıtım uygulamalarında yoğunluğu 16 kg/m3altında levha kullanılmamalıdır.







Fawori Mantolama (Sistem içeriği)


Kullanılacak MalzemelerMiktarıBirimi
Fawori İzolasyon Levhası Karbonlu EPS1,05M2
Fawori İzolasyon Yapıştırıcısı4,00Kg
Fawori İzolasyon Plastik Çivili Dübel6,00Adet
Fawori İzolasyon File1,10Mt
Fawori İzolasyon Fileli Köşebent0,50Mt
Fawori İzolasyon Sıva5,00Kg
Fawori İzolasyon Dekoratif Sıva2,50Kg
Fawori Dış Cephe Boyası0,35Kg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder